התופעה יכולה לקרות מכמה סיבות:

  1. לצורך שימוש תקין במספר הנוסף חשוב לוודא כי יש אינטרנט במכשיר עליו מותקנת האפליקציה.
  2. עליך לחפש בספר טלפונים של מכשירך, המספר הנוסף שלך נוסף בו כאיש קשר, ולמחוק אותו מספר הטלפונים.
  3. במקרה שגם שיחות יוצאות מופיעות בעת התקשרות למספר הנוסף במקום למספר היעד – ככל הנראה לא אישרת לאפליקציה להשתמש בספר הטלפונים של המכשיר בעת ההתקנה. לבדיקת הרשאות שניתנו, ומתן הרשאות נדרשות באפליקציה שכבר הותקנה – ראו שאלה ” כיצד לתת הרשאות לאפליקציית המספר הנוסף לאחר שהאפליקציה כבר הותקנה במכשיר?”
  4. בנוסף, במקרה זה עליך לבדוק את הגדרות צריכת סוללה של המכשיר, והגדרות ריצת האפליקציה ברקע.

ההגדרות משתנות בהתאם לסוג מכשיר. לפירוט ההגדרות ראה שאלה אינני מקבל הודעות SMS כאשר האפליקציה לא פתוחה במכשיר

אם בדקתם את כל ההגדרות לעיל, ולא מצאתם את הבעיה, אנא פנו אלינו במייל num2@cellact.com. בטרם הפנייה אנא בדקו ורשמו לנו: האם הודעות SMS נכנסות לאפליקציה? האם הודעות SMS נכנסות למספר הראשי של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה?

תגיות: #שיחה נכנסת  #שיחות נכנסות  #מספר מתקשר  #מספר מחייג  #מספר מזהה  #מזהה שיחה  #מספר נוסף מתקשר  #זיהוי שיחה  #זיהוי מתקשר
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *