התופעה יכולה להתרחש במכשירי אנדרואיד, ולנבוע ממספר סיבות:

  • וודאו כי ליישום יש הרשאה לרוץ ברקע (ההרשאה אינה צורכת משאבי סוללה או נתונים רבים) וכי לא מוגדר ליישום מיטוב סוללה (Battery optimization).

וודאו כי ליישום שי הרשאה לצריכת נתונים ברקע.

אם בדקתם את כל ההגדרות לעיל, ולא מצאתם את הבעיה, אנא פנו אלינו במייל num2@cellact.com.

אנא בדקו ושלחו אלינו את הפרטים הבאים:

  • האם האפליקציה מקבלת הודעות SMS נכנסות?
  • האם הודעות SMS מתקבלות בהצלחה למספר הראשי (ה-SIM) השייך למכשיר עליו מותקנת האפליקציה)?
תגיות: #שיחה נכנסת  #שיחות נכנסות  #מספר מתקשר  #מספר מחייג  #מספר מזהה  #מזהה שיחה  #מספר נוסף מתקשר  #זיהוי שיחה  #זיהוי מתקשר #מקור שיחה
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.