כיצד ניתן לייבא נתוני יומן שיחות, SMS ואנשי קשר מקובץ גיבוי ליישום?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "שחזור מקובץ" ובחרו קובץ שמור לשחזור ההגדרות. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #שחזור #שחזור מק…

כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי…

רכשתי חבילה, אך אינני רואה בתפריט היישום אפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP

אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת, המכילה 500 דקות שיחה/SMS, או חבילת החלפת מספר נוסף – אפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש את החבילה …

כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי…

רכשתי חבילה, אך אינני רואה בתפריט היישום אפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP

אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת, המכילה 500 דקות שיחה/SMS, או חבילת החלפת מספר נוסף – אפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש את החבילה …

כיצד לייבא אנשי קשר ממכשיר Android לאפליקציית המספר הנוסף?

הדרך לייבא אנשי קשר ממכשיר Android ליישום המספר הנוסף הוא באמצעות סנכרון אנשי הקשר במכשיר עם Google Contacts, ייצוא רשימה מ-Google וייבוא לאפליקציית המספר הנוסף. להלן השלבים: 1. סנכרון אנשי קשר במכשיר עם Google contacts: פתחו את הגדרו…

הגדרתי הפניית שיחות באפליקציה למספר אחר. באין מענה, האם השיחות יועברו לתא קולי של מספר ההפניה, או של האפליקציה?

במקרה של הגדרת הפניית שיחה, השיחה מופנית למספר חיצוני. במידה ואין מענה במספר החיצוני, השיחה תועבר לתא קולי של המספר אליו בוצעה ההפנייה, במידה וקיים בו תא קולי, ולא לתא הקולי של האפליקציה. תגיות: #הפניית שיחה  #הפניית שיחות  #תא קולי  #אין מע…

רכשת חבילה הכוללת שיחות VOIP. כיצד אני עובר משימוש בחייגן המכשיר לשימוש ב-VOIP?

ההגדרה מיועדת למשתמשים אשר רכשו חבילה הכוללת אפשרות ביצוע שיחות באמצעות VOIP במקום באמצעות חייגן המכשיר. הפעלת מצב VOIP גורמת לכל השיחות הכנסות והיוצאות לעבוד על גבי האינטרנט. למעבר למצב VOIP כנסו לתפריט האפליקציה >> הגדרות >> …

האם ניתן לחייג מהמספר הנוסף למספרי חירום?

בחיוג מהאפליקציה למספרי חירום, כגון 100, 101 או 102 – המשתמש יועבר לחייגן המכשיר, והחיוג יבוצע בפועל מהמספר הראשי של מכשירכם. תגיות: #שיחה יוצאת  #הוצאת שיחה  #שיחות יוצאות  #חיוג  #לחייג  #100  #101  #102  #מספרי חרום  #חרום  #חירום  #משטר…

האם אפשרות הגדרת תזמון אוטומטי היא בעלות נוספת?

אפשרות הגדרת תזמון אוטומטי לשיחות נכנסות זמינה גם למשתמשים שנמצאים בתוכנית ניסיון, וגם למשתמשים שרכשו חבילת שירות. לא נדרש תשלום נוסף מעבר לעלות חבילת השירות. תגיות: #שעות  #שעות עבודה  #שעות פעילות  #דחיית שיחות  #שיחות נכנסות  #תא קולי  #ה…