כיצד לתת הרשאות לאפליקציית המספר הנוסף לאחר שהאפליקציה כבר הותקנה במכשיר?

עבור מכשירי Android יש לגשת להגדרות המכשיר – מנהל ישומים. יש לבחור את אפליקציית המספר הנוסף. תחת הרשאות ניתן לראות אילו הרשאות קיימות לאפליקציה ואילו לא אושרו. עבור מכשירי iphone תחת הגדרות ניתן לגלול עד למטה לרשימת ישומים, ולראות את רשימת ההרשאות בכל יש…

איני מקבל את המיילים עם ההקלטות

יש לבדוק האם המיילים נכנסים לדואר זבל (ספאם). תגיות: #הקלטות  #הקלטת  #הקלטה  #מייל  #דואל  #דוא"ל  #לא הגיע  #לא מגיעים  #לא מקבל  #לא קיבלתי…

החלפתי SIM במכשיר למספר ראשי אחר, וכעת האפליקציה הפסיקה לעבוד. מה עליי לעשות?

תשובה: המספר הנוסף באפליקציה "מקושר" למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, מומלץ לבצע לאפליקצייה "העברת חשבון" ולרשום אותו על המספר הסים הראשי החדש. ראו "איך לבצע העברת חשבון". מילות מפתח: #לא עובדת  #לא עובד  #לא מוציא שי…

העברתי את כרטיס ה-SIM למכשיר אחר. האם האפליקציה תמשיך לעבוד?

אם מתקינים את האפליקציה על מכשירים שונים עם אותו SIM האפליקציה תעבוד תקין במכשיר האחרון. אם מחזירים את ה SIM לטלפון הקודם בו האפליקציה מותקנת עם אותו מספר הוא לא יעבוד. לפתרון הבעיה, אנו ממליצים להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש בטלפון ה…

אינני מקבל הודעות SMS כאשר האפליקציה לא פתוחה במכשיר

בחלק ממכשירי Android כגון Huawei, OnePlus, ובחלק ממכשירי LG ו- Xiaomi קיים צורך להוסיף את האפליקציה לרשימת יישומים המורשים לרוץ ברקע כאשר המכשיר מפעיל מצב שמירת סוללה, על מנת לקבל נוטיפיקציות בזמן שהאפליקציה סגורה. בעת שאפליקציות עולמיות (כמו Wha…

אינני מקבל הודעות SMS משירותים ספציפיים, לדוגמא טלגרם

ספקי שירות שונים בחו"ל שולחים הודעות SMS במספר ערוצים שונים, לכן אנו ממליצים לבצע ניסיון רישום נוסף בעוד מספר שעות. לחילופין, ברוב האתרים ניתן להירשם גם באמצעות קבלת  שיחה קולית או דוא"ל במקום הודעת SMS. בנוסף, נוכל להציע לך לפנות לצוות האתר / …
,

אינני מקבל הודעות SMS לאפליקציה, על אף שאני מצליח לשלוח הודעות ולהוציא שיחות

אנא בדוק את ההגדרות הבאות: ווידוא מתן הרשאות לאפליקציה הודעות טקסט למספר הנוסף עוברות כ-notification בערוץ Data. יתכן ובעת התקנת האפליקציה לא נתת הרשאה של קבלת notifications. במכשירים בעלי מערכת הפעלה של Android, ניתן להיכנס להגדרות ה…

התקנתי את האפליקציה, בניסיון לבצע פעולות נרשמת שגיאה "המספר אינו פעיל"

יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש. במידה והבעיה חוזרת, עליך לפנות לקבלת תמיכה בכתובת num2@cellact.com תגיות: #שגיאה  #אינו פעיל  #לא פעיל  #לא עובד  #אין שירות  #לא עובדת  #לא מתקשר  #בעיה  #ת…

הורדתי את האפליקציה אך השירות לא עובד

על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות: וודא שהגלישה פתוחה וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר. אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו …